Президент:

Офіс:

Президент:

Офіс:

Президент України

Інформаційна довідка про розгляд інформаційних запитів в Офісі Президента України за січень 2020 року

За період роботи з 1 січня по 31 січня 2020 року до Департаменту доступу до публічної інформації Офісу Президента України надійшло 390 інформаційних запитів.

З 1 січня по 31 січня 2019 року за категорією запитувачів отримано:

  • 339 (86,9%) – від фізичних осіб;
  • 38 (9,7%) – від юридичних осіб
  • 13 (3,4%) – від громадських організацій.

Окремо зазначаємо, що впродовж січня 2020 року Департаментом доступу до публічної інформації опрацьовано 46 запитів від представників засобів масової інформації. Основна інформація, яка цікавила запитувачів-журналістів: про підготовку новорічного привітання Президента України В.Зеленського; щодо суми коштів, витрачених із державного бюджету на забезпечення поїздки та авіаперельотів Президента України В.Зеленського до Султанату Оман; стосовно проведення нарад робочої групи зі стратегічних комунікацій; про склад учасників робочого візиту Президента України В.Зеленського до Швейцарської Конфедерації для участі у щорічному засіданні Всесвітнього економічного форуму у м. Давос; копія заяви про відставку Прем’єр-міністра України О.Гончарука.

За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:

  • електронною поштою – 319 запитів (81,8%);
  • поштою – 46 запитів (11,8%);
  • телефоном – 3 запити (0,8%);
  • особисто – 22 запити (5,6%).

Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що із 390 запитів на інформацію, отриманих у січні 2020 року, строком до трьох днів опрацьовано 33 запити (8,5%) і 357 запитів (91,5%) – у встановлений законом 5-денний строк.

Серед загальної кількості запитів, отриманих у січні 2020 року, 241 запит (61,8%) розглянуто в межах компетенції Офісу Президента України, 102 запити (26,2%) надіслано до належних розпорядників інформації.

У зв’язку з набранням чинності Закону України від 2 липня 2015 року №577 «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», а також забезпечуючи ефективність реалізації громадянами України права на електронне звернення, Департаментом доступу до публічної інформації опрацьовано та передано за належністю до Департаменту з питань звернень громадян Офісу Президента України 47 звернень (12%).

У січні 2020 року Департаментом доступу до публічної інформації на підставі пункту 4 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" було використане законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 27 запитів. Відповіді на зазначені запити було надано в повному обсязі до сплину встановленого чинним законодавством 20-денного терміну.

На виконання Доручення Глави Адміністрації Президента України від 20 січня 2015 року, а також з метою становлення та реалізації політики «Єдиного голосу» в Офісі Президента України, Департаментом доступу до публічної інформації було опрацьовано в межах компетенції та передано для подальшої роботи до Директорату з питань інформаційної політики 1 запит з проханням про надання коментаря.

Протягом січня 2020 року запитувачів цікавила наступна інформація:

  • копії Указів та Розпоряджень Президента України;
  • про стан розгляду документів про прийняття до громадянства України;
  • про розгляд клопотань стосовно виходу з громадянства України;
  • про кількість помилуваних Президентом України В.Зеленським у 2019 році;
  • про присвоєння почесного звання «Мати-героїня».

Найбільша кількість запитів на інформацію у січні 2020 року до Офісу Президента України надійшла з м. Києва – 80 запитів (20,5% від загальної кількості).