За період роботи з 1 січня по 31 грудня 2019 року до Департаменту доступу до публічної інформації Офісу Президента України надійшло 4937 інформаційних запитів.
З 1 січня по 31 грудня 2019 року за категорією запитувачів отримано:
- 4218 (85,4%) – від фізичних осіб;
- 472 (9,6%) – від юридичних осіб
- 247 (5%) – від громадських організацій.
Впродовж грудня 2019 року до Департаменту доступу до публічної інформації Офісу Президента України надійшло 431 запит на інформацію.
- 371 (86,1%) – від фізичних осіб;
- 49 (11,4%) – від юридичних осіб;
- 11 (2,5%) – від громадських організацій.
Окремо зазначаємо, що впродовж грудня 2019 року Департаментом доступу до публічної інформації опрацьовано 79 запитів від представників засобів масової інформації. Основна інформація, яка цікавила запитувачів-журналістів: про державні кошти, витрачені на візит Президента України В.Зеленського та делегації до Парижу для участі у зустрічі «Нормандської четвірки»; щодо закордонних візитів та робочих поїздок Україною Президента України В.Зеленського у період з 20 травня до 31 грудня 2019 року; щодо заробітної плати та суми премій у листопаді 2019 року Президента України В.Зеленського, Керівника Офісу Президента України А.Богдана та його заступників; список осіб, які користуються правом проживання в будинку відпочинку "Конча-Заспа" та комплексі відпочинку "Пуща-Водиця"; щодо пропускного режиму на територію Офісу Президента України; про подарунки, отримані Президентом України В.Зеленським з 20 травня до 31 грудня 2019 року; щодо кількості осіб, нагороджених відзнакою «Іменна вогнепальна зброя» у 2019 році; щодо кількості осіб, помилуваних Президентом України у 2019 році.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:
- електронною поштою – 320 запитів (74,2%);
- поштою – 63 запити (14,6%);
- телефоном – 2 запити (0,5%);
- особисто – 46 запитів (10,7%).
Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що із 431 запиту на інформацію, отриманих у грудні 2019 року, строком до трьох днів опрацьовано 40 запитів (9,3%) і 391 запит (90,7%) – у встановлений законом 5-денний строк.
Серед загальної кількості запитів, отриманих у грудні 2019 року, 263 запити (61%) розглянуто в межах компетенції Офісу Президента України, 108 запитів (25,1%) надіслано до належних розпорядників інформації.
У зв’язку з набранням чинності Закону України від 2 липня 2015 року №577 «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», а також забезпечуючи ефективність реалізації громадянами України права на електронне звернення, Департаментом доступу до публічної інформації опрацьовано та передано за належністю до Департаменту з питань звернень громадян Офісу Президента України 60 звернень (13,9%).
У грудні 2019 року Департаментом доступу до публічної інформації на підставі пункту 4 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" було використане законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 13 запитів. Відповіді на зазначені запити було надано в повному обсязі до сплину встановленого чинним законодавством 20-денного терміну.
Протягом грудня 2019 року запитувачів цікавила наступна інформація:
- копії Указів та Розпоряджень Президента України;
- про стан розгляду документів про прийняття до громадянства України;
- про розгляд клопотань стосовно виходу з громадянства України;
- про порядок організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами Офісу Президента України.
Найбільша кількість запитів на інформацію у грудні 2019 року до Офісу Президента України надійшла з м. Києва – 121 запит (28,1% від загальної кількості).