Президент:

Офіс:

Президент:

Офіс:

Президент України

Інформаційна довідка про розгляд інформаційних запитів в Офісі Президента України за вересень 2019 року

За період роботи з 1 січня по 30 вересня 2019 року до Департаменту доступу до публічної інформації Офісу Президента України надійшло 3688 інформаційних запитів.

З 1 січня по 30 вересня 2019 року за категорією запитувачів отримано:

  • 3159 (85,7%) – від фізичних осіб;
  • 326 (8,8%) – від юридичних осіб
  • 203 (5,5%) – від громадських організацій.

Впродовж вересня 2019 року до Департаменту доступу до публічної інформації Офісу Президента України надійшло 534 запити на інформацію.

  • 461 (86,3%) – від фізичних осіб;
  • 65 (12,2%) – від юридичних осіб;
  • 8 (1,5%) – від громадських організацій.

Окремо зазначаємо, що протягом вересня 2019 року Департаментом доступу до публічної інформації опрацьовано 65 запитів від представників засобів масової інформації. Основна інформація, яка цікавила запитувачів-журналістів: перелік законів, які з 20 травня по 5 вересня 2019 року підписано Президентом України В.Зеленським, а також тих, до яких застосовано право вето; кількість осіб, помилуваних Президентом України з травня 2019 року; список помічників Президента України Володимира Зеленського, його штатних та позаштатних радників; про нагородження відзнакою «Іменна вогнепальна зброя» у 2019 році; щодо зустрічі Президента України Володимира Зеленського з бізнесменом Ігорем Коломойським; про формування Ради з питань свободи слова при Президентові України та проведення установчого засідання; копія листа Керівника Офісу Президента до Міністра Кабінету Міністрів України з проханням внести подання щодо звільнення В.Кличка з посади голови Київської міської державної адміністрації; про надходження подання Прем’єр-міністра України О.Гончарука щодо звільнення В.Кличка з посади голови Київської міської державної адміністрації; список учасників робочого візиту Президента України В.Зеленського та пані О.Зеленської до США для участі у заходах 74-ї сесії ГА ООН.

За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:

  • електронною поштою – 460 запитів (86,1%);
  • поштою – 48 запитів (9%);
  • телефоном – 6 запитів (1,1%);
  • особисто – 20 запитів (3,8%).

Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що із 534 запитів на інформацію, отриманих у вересні 2019 року, строком до трьох днів опрацьовано 76 запитів (14,2%) і 458 запитів (85,8%) – у встановлений законом 5-денний строк.

Серед загальної кількості запитів, отриманих у вересні 2019 року, 326 запитів (61,1%) розглянуто в межах компетенції Офісу Президента України, 84 запити (15,7%) надіслано до належних розпорядників інформації.

У зв’язку з набранням чинності Закону України від 2 липня 2015 року №577 «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», а також забезпечуючи ефективність реалізації громадянами України права на електронне звернення, Департаментом доступу до публічної інформації опрацьовано та передано за належністю до Департаменту з питань звернень громадян Офісу Президента України 124 звернення (23,2%).

У вересні 2019 року Департаментом доступу до публічної інформації на підставі пункту 4 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" було використане законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 18 запитів. Відповіді на зазначені запити було надано в повному обсязі до сплину встановленого чинним законодавством 20-денного терміну.

На виконання Доручення Глави Адміністрації Президента України від 20 січня 2015 року, а також з метою становлення та реалізації політики «Єдиного голосу» в Офісі Президента України, Департаментом доступу до публічної інформації було опрацьовано в межах компетенції та передано для подальшої роботи до Директорату з питань інформаційної політики 4 запити з проханням про надання коментаря.

Протягом вересня 2019 року запитувачів цікавила наступна інформація:

  • копії Указів та Розпоряджень Президента України;
  • про стан розгляду документів про прийняття до громадянства України;
  • про розгляд клопотань стосовно виходу з громадянства України;
  • про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад в Офісі Президента України;
  • про контактні телефони керівників Офісу Президента України та його структурних підрозділів;
  • перелік реєстраційних номерів та дат реєстрації в Офісі Президента України подань Вищої ради правосуддя про призначення суддів;
  • копія листа Президента України В.Зеленського до Верховної Ради України щодо внесення подання про звільнення  з посад членів Центральної виборчої комісії;
  • копії листів від фракцій політичних партій з пропозиціями призначення на посади членів Центральної виборчої комісії,  зареєстрованих в Офісі Президента України;

Найбільша кількість запитів на інформацію у вересні 2019 року до Офісу Президента України надійшла з м. Києва – 125 запитів (23,4% від загальної кількості).