Президент:

Офіс:

Президент:

Офіс:

Президент України

Інформаційна довідка про розгляд інформаційних запитів в Офісі Президента України за серпень 2019 року

За період роботи з 1 січня по 31 серпня 2019 року до Департаменту доступу до публічної інформації Офісу Президента України надійшло 3154 інформаційних запитів.

З 1 січня по 31 серпня 2019 року за категорією запитувачів отримано:

  • 2698 (85,5%) – від фізичних осіб;
  • 261 (8,83) – від юридичних осіб
  • 179 (6,2%) – від громадських організацій.

Впродовж серпня 2019 року до Департаменту доступу до публічної інформації Офісу Президента України надійшло 505 запитів на інформацію.

  • 430 (85,2%) – від фізичних осіб;
  • 55 (10,9%) – від юридичних осіб;
  • 20 (3,9%) – від громадських організацій.

Окремо зазначаємо, що протягом серпня 2019 року Департаментом доступу до публічної інформації опрацьовано 57 запитів від представників засобів масової інформації. Основна інформація, яка цікавила запитувачів-журналістів: стосовно осіб, яких було позбавлено державних відзнак, державних нагород за період з 1991 по 2019 роки; питання, пов’язані з проведенням прес-конференції Президента України В.Зеленського з нагоди перебування 100 днів на посаді; щодо експертних зустрічей, які відбувалися 14 та 15 серпня 2019 року в Офісі Президента України з окремими представниками судових органів; щодо фінансового забезпечення проведення Ходи Гідності в рамках заходів з відзначення 28-ї річниці незалежності України та про виплату грошової премії військовослужбовцям Збройних Сил, про кількість закордонних візитів, здійснених Президентом України В.Зеленським з моменту його вступу на посаду.

За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:

  • електронною поштою – 443 запити (87,7%);
  • поштою – 50 запитів (9,9%);
  • телефоном – 1 запит (0,2%);
  • особисто – 11 запитів (2,2%).

Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що із 505 запитів на інформацію, отриманих у серпні 2019 року, строком до трьох днів опрацьовано 40 запитів (7,9%) і 465 запитів (92,1%) – у встановлений законом 5-денний строк.

Серед загальної кількості запитів, отриманих у серпні 2019 року, 311 запитів (61,6%) розглянуто в межах компетенції Офісу Президента України, 87 запитів (17,2%) надіслано до належних розпорядників інформації.

У зв’язку з набранням чинності Закону України від 2 липня 2015 року №577 «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», а також забезпечуючи ефективність реалізації громадянами України права на електронне звернення, Департаментом доступу до публічної інформації опрацьовано та передано за належністю до Департаменту з питань звернень громадян Офісу Президента України 107 звернень (21,2%).

У серпні 2019 року Департаментом доступу до публічної інформації на підставі пункту 4 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" було використане законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 24 запитів. Відповіді на зазначені запити було надано в повному обсязі до сплину встановленого чинним законодавством 20-денного терміну.

Протягом серпня 2019 року запитувачів цікавила наступна інформація:

  • копії Указів та Розпоряджень Президента України;
  • про стан розгляду документів про прийняття до громадянства України;
  • про розгляд клопотань стосовно виходу з громадянства України;
  • щодо можливості працевлаштування в Офісі Президента України;
  • про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад в Офісі Президента України;
  • про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня Незалежності України.

Найбільша кількість запитів на інформацію у серпні 2019 року до Офісу Президента України надійшла з м. Києва – 106 запитів (21,0% від загальної кількості).