Президент:

Офіс:

Президент:

Офіс:

Президент України

Інформаційна довідка про розгляд інформаційних запитів в Офісі Президента України за липень 2019 року

За період роботи з 1 січня по 31 липня 2019 року до Департаменту доступу до публічної інформації Офісу Президента України надійшло 2649 інформаційних запитів.

З 1 січня по 31 липня 2019 року за категорією запитувачів отримано:

  • 2268 (85,6%) – від фізичних осіб;
  • 206 (7,8%) – від юридичних осіб
  • 175 (6,6%) – від громадських організацій.

Протягом липня 2019 року до Департаменту доступу до публічної інформації Офісу Президента України надійшло 538 запитів на інформацію.

  • 462 (85,9%) – від фізичних осіб;
  • 44 (8,2%) – від юридичних осіб;
  • 32 (5,9%) – від громадських організацій.

Окремо зазначаємо, що протягом липня 2019 року Департаментом доступу до публічної інформації опрацьовано 45 запитів від представників засобів масової інформації. Основна інформація, яка цікавила запитувачів-журналістів: щодо заробітної плати Президента України В.Зеленського за червень 2019 року; щодо посадових окладів та заробітної плати окремих працівників Офісу Президента України та Адміністрації Президента України; щодо суми коштів, витрачених на проведення військового параду у 2018 році та суму коштів, які заплановано витратити на грошові винагороди для військовослужбовців з нагоди 28-ї річниці незалежності України.

За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:

  • електронною поштою – 471 запит (87,5%);
  • поштою – 55 запитів (10,2%);
  • телефоном – 3 запити (0,6%);
  • особисто – 9 запитів (1,7%).

Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що із 538 запитів на інформацію, отриманих у липні 2019 року, строком до трьох днів опрацьовано 125 запитів (23,2%) і 413 запитів (76,8%) – у встановлений законом 5-денний строк.

Серед загальної кількості запитів, отриманих у липні 2019 року, 337 запитів (62,6%) розглянуто в межах компетенції Офісу Президента України, 88 запитів (16,4%) надіслано до належних розпорядників інформації.

У зв’язку з набранням чинності Закону України від 2 липня 2015 року №577 «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», а також забезпечуючи ефективність реалізації громадянами України права на електронне звернення, Департаментом доступу до публічної інформації опрацьовано та передано за належністю до Департаменту з питань звернень громадян Офісу Президента України 113 звернень (21%).

У липні 2019 року Департаментом доступу до публічної інформації на підставі пункту 4 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" було використане законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 15 запитів. Відповіді на зазначені запити було надано в повному обсязі до сплину встановленого чинним законодавством 20-денного терміну,

Протягом липня 2019 року запитувачів цікавила наступна інформація:

  • копії Указів та Розпоряджень Президента України;
  • про стан розгляду документів про прийняття до громадянства України;
  • про розгляд клопотань стосовно виходу з громадянства України;
  • щодо можливості працевлаштування в Офісі Президента України;
  • про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад в Офісі Президента України.

Найбільша кількість запитів на інформацію у липні 2019 року до Офісу Президента України надійшла з м. Києва – 105 запитів (19,5% від загальної кількості).