За період роботи з 1 січня по 31 травня 2019 року до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України надійшло 1647 інформаційних запитів.
З 1 січня по 31 травня 2019 року за категорією запитувачів отримано:
- 1410 (85,6%) – від фізичних осіб;
- 117 (7,1%) – від юридичних осіб
- 120 (7,3%) – від громадських організацій.
Протягом травня 2019 року до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України надійшло 492 запити на інформацію.
- 449 (91,3%) – від фізичних осіб;
- 21 (4,3%) – від юридичних осіб;
- 22 (4,4%) – від громадських організацій.
Окремо зазначаємо, що протягом травня 2019 року Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано 31 запит від представників засобів масової інформації. Основна інформація, яка цікавила запитувачів-журналістів: штатна чисельність співробітників Адміністрації Президента України станом на травень 2019 року; питання, пов’язані з проведенням перевірок новопризначених керівників Адміністрації Президента України; про створення та функціонування ситуаційної кімнати в Адміністрації Президента України; стенограма зустрічі Президента України Володимира Зеленського із представниками парламентських фракцій, яка відбулася 21 травня 2019 року.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:
- електронною поштою – 439 запитів (89,2%);
- поштою – 40 запитів (8,1%);
- факс – 1 запит (0,2%);
- особисто – 12 запитів (2,4%).
Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що із 492 запитів на інформацію, отриманих у травні 2019 року, строком до трьох днів опрацьовано 61 запит (12,4%) і 431 запит (87,6%) – у встановлений законом 5-денний строк.
Серед загальної кількості запитів, отриманих у травні 2019 року, 339 запитів (68,9%) розглянуто в межах компетенції Адміністрації Президента України, 57 запитів (11,6%) надіслано до належних розпорядників інформації.
У зв’язку з набранням чинності Закону України від 2 липня 2015 року №577 «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», а також забезпечуючи ефективність реалізації громадянами України права на електронне звернення, Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано та передано за належністю до Приймальні Президента України 96 звернень (19,5%).
У травні 2019 року Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації на підставі пункту 4 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" було використане законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 7 запитів. Відповіді на зазначені запити було надано в повному обсязі до сплину встановленого чинним законодавством 20-денного терміну.
На виконання Доручення Глави Адміністрації Президента України від 20 січня 2015 року, а також з метою становлення та реалізації політики «Єдиного голосу» в Адміністрації Президента України, Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації було опрацьовано в межах компетенції та передано для подальшої роботи до Головного департаменту інформаційної політики 16 запитів з проханням про надання коментаря.
Протягом травня 2019 року запитувачів цікавила наступна інформація:
- копії Указів та Розпоряджень Президента України;
- про стан розгляду документів про прийняття до громадянства України;
- про розгляд клопотань стосовно виходу з громадянства України;
- про контактні дані новопризначених посадових осіб Адміністрації Президента України;
- щодо можливості працевлаштування в Адміністрації Президента України;
- про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад в Адміністрації Президента України.
Найбільша кількість запитів на інформацію у травні 2019 року до Адміністрації Президента України надійшла з м. Києва – 77 запитів (15,7% від загальної кількості) та з-за кордону – 70 запитів (14,2% від загальної кількості).