Президент:

Офіс:

Президент:

Офіс:

Президент України

Інформаційна довідка про розгляд інформаційних запитів в Адміністрації Президента України за січень 2019 року

За період роботи з 1 січня по 31 січня 2019 року до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України надійшло 372 інформаційних запити. З них протягом звітного періоду за категорією запитувачів отримано:

  • 287 (77,2%) – від фізичних осіб;

  • 31 (8,3%) – від юридичних осіб

  • 54 (14,5%) – від громадських організацій.

Окремо зазначаємо, що протягом січня 2019 року Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано 36 (9,7%) запитів від представників засобів масової інформації. Основна інформація, яка цікавила запитувачів-журналістів: склад офіційної делегації під час робочого візиту Президента України до Турецької Республіки 5-6 січня 2019 року, про присвоєння звання Герой України Патріарху Філарету, про кількість осіб, помилуваних указами Президента України у 2018 році; копії указів Президента України про нагородження відзнакою «Іменна вогнепальна зброя» у 2018 році.

За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:

  • електронною поштою – 269 запитів (72,3%);

  • поштою – 91 запит (24,5%);

  • особисто – 11 запитів (2,9%);

  • телефоном – 1 запит (0,3%)

Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що з 372 запитів на інформацію, отриманих у січні 2019 року, строком до трьох днів опрацьовано 51 запит (13,7%) і 321 запит (86,3%) – у встановлений законом 5-денний строк.

Серед загальної кількості запитів, отриманих у січні 2019 року, 266 запитів (71,5%) розглянуто в межах компетенції Адміністрації Президента України, 46 запитів (12.4%) надіслано до належних розпорядників інформації.

У зв’язку з набранням чинності Закону України від 2 липня 2015 року №577 «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», а також забезпечуючи ефективність реалізації громадянами України права на електронне звернення, Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано та передано за належністю до Приймальні Президента України 60 звернень (16,1%).

У січні 2019 року Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації на підставі пункту 4 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" було використане законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 9 запитів.

На виконання Доручення Глави Адміністрації Президента України від 20 січня 2015 року, а також з метою становлення та реалізації політики «Єдиного голосу» в Адміністрації Президента України, Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації було опрацьовано в межах компетенції та передано для подальшої роботи до Головного департаменту інформаційної політики 5 (1,3%) запитів з проханням про надання коментаря.

Протягом січня 2019 року запитувачів цікавила наступна інформація:

  • копії Указів та Розпоряджень Президента України;

  • про розгляд матеріалів стосовно виходу з громадянства України;

  • інформація щодо проведення у 2019 році засідань Комісії при Президентові України з питань громадянства;

  • про офіційний візит Президента України до Держави Ізраїль, робочий візит до Туреччини;

  • про закордонні відрядження працівників Адміністрації Президента України.

Найбільша кількість запитів на інформацію у січні 2019 року до Адміністрації Президента України надійшла з м. Києва – 63 запити (16,9% від загальної кількості) та Львівської обл. – 51 запит (13,7%).