Президент:

Офіс:

Президент:

Офіс:

Президент України

Інформаційна довідка про розгляд інформаційних запитів в Адміністрації Президента України за вересень 2018 року

За період роботи з 1 січня по 31 вересня 2018 року до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України надійшло 2589 інформаційних запитів.

З 1 січня по 31 вересня 2018 року за категорією запитувачів отримано:

  • 2002 (77,3%) – від фізичних осіб;
  • 421 (16,3%) – від юридичних осіб
  • 166 (6,4%) – від громадських організацій.

Протягом вересня 2018 року до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України надійшло 273 запити на інформацію.

  • 244 (89,4%) – від фізичних осіб;
  • 19 (7%) – від юридичних осіб;
  • 10 (3,6%) – від громадських організацій.

Окремо зазначаємо, що протягом вересня 2018 року Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано 38 запитів від представників засобів масової інформації. Основна інформація, яка цікавила запитувачів-журналістів: стосовно порядку передачі подарунків, отриманих Президентом України під час офіційних заходів; стосовно кількості державних візитів: Президента  України, державних діячів до України з якими зустрічався Президент України (2014-2018); стосовно Держзакупівель та проведення електронних аукціонів. 

За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:

  • електронною поштою – 218 запитів (79,8%);
  • поштою – 46 запитів (16,9%);
  • особисто – 9 запитів (3,3%).

Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що з 273 запитів на інформацію, отриманих у вересні 2018 року, строком до трьох днів опрацьовано 61 запит (22,3%) і 212 запитів (77,7%) – у встановлений законом 5-денний строк.

Серед загальної кількості запитів, отриманих у вересні 2018 року, 178 запитів (65,2%) розглянуто в межах компетенції Адміністрації Президента України, 56 запитів (20,5%) надіслано до належних розпорядників інформації.

У зв’язку з набранням чинності Закону України від 2 липня 2015 року №577 «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», а також забезпечуючи ефективність реалізації громадянами України права на електронне звернення, Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано та передано за належністю до Приймальні Президента України 39 звернень (14,3%).

У вересні 2018 року Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації на підставі пункту 4 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" було використане законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 13 запитів. Відповіді на зазначені запити було надано в повному обсязі до сплину встановленого чинним законодавством 20-денного терміну.

Протягом вересня 2018 року запитувачів цікавила наступна інформація:

  • копії Указів та Розпоряджень Президента України;
  • щодо стану розгляду документів про прийняття до громадянства України;
  • про розгляд клопотань стосовно виходу з громадянства України.
  • протоколи Національної ради з питань антикорупційної політики.

Найбільша кількість запитів на інформацію у вересні 2018 року до Адміністрації Президента України надійшла з-за кордону – 58 запитів (21,3% від загальної кількості), з м.Києва – 69 запитів (25,3% від загальної кількості).