Президент:

Офіс:

Президент:

Офіс:

Президент України

Інформаційна довідка про розгляд інформаційних запитів в Адміністрації Президента України за березень 2018 року

За період роботи з 1 січня по 31 березня 2018 року до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України надійшло 730 інформаційних запитів.

З 1 січня по 31 березня 2018 року за категорією запитувачів отримано:

  • 617 (84,5%) – від фізичних осіб;

  • 84 (11,5%) – від юридичних осіб

  • 29 (4%) – від громадських організацій.

Протягом березня 2018 року до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України надійшло 253 запита на інформацію.

  • 207 (81,8%) – від фізичних осіб;

  • 31 (12,3%) – від юридичних осіб;

  • 15 (5,9%) – від громадських організацій.

Окремо зазначаємо, що протягом березня 2018 року Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано 28 запитів від представників засобів масової інформації. Основна інформація, яка цікавила запитувачів-журналістів: інформація щодо коштів для підтримки проектів по відновленню Донбасу, оцінки діяльності голів обласних державних адміністрацій, копії розпоряджень Глави АПУ за березень 2018 року, щодо російських дипломатів в Україні.

За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:

  • електронною поштою – 217 запитів (85,8%);

  • поштою – 32 запита (12,6%);

  • особисто – 3 запита (1,2%);

  • телефоном – 1 запит (0,4%)

Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що з 253 запитів на інформацію, отриманих у березні 2018 року, строком до трьох днів опрацьовано 89 запитів (35,2%) і 164 запити (64,8%) – у встановлений законом 5-денний строк.

Серед загальної кількості запитів, отриманих у березні 2018 року, 138 запитів (54,6%) розглянуто в межах компетенції Адміністрації Президента України. 54 запита (21,3%) надіслано до належних розпорядників інформації.

У зв’язку з набранням чинності Закону України від 2 липня 2015 року №577 «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», а також забезпечуючи ефективність реалізації громадянами України права на електронне звернення, Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано та передано за належністю до Приймальні Президента України 61 звернення (24,1%).

Також слід зазначити, що 1 запит був переданий до Головного департаменту інформаційної політики Адміністрації Президента України для розгляду та відповідного реагування.

Протягом березня 2018 року запитувачів цікавила наступна інформація:

  • копії Указів та Розпоряджень Президента України;

  • щодо стану розгляду документів про прийняття до громадянства України;

  • про розгляд клопотань стосовно виходу із громадянства України.

Найбільша кількість запитів на інформацію у березні 2018 року до Адміністрації Президента України надійшла з м. Києва – 51 запит (27,8% від загальної кількості), Одеської області – 19 запитів та з-за кордону – 18 запитів.