Президент:

Офіс:

Президент:

Офіс:

Президент України

Інформаційна довідка про розгляд інформаційних запитів в Адміністрації Президента України за лютий 2018 року

За період роботи з 1 січня по 28 лютого 2018 року до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України надійшло 477 інформаційних запитів.

З 1 по 28 лютого 2018 року за категорією запитувачів отримано:

  • 410 (86%) – від фізичних осіб;

  • 53 (11,1%) – від юридичних осіб

  • 14 (2,9%) – від громадських організацій.

Протягом лютого 2018 року до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України надійшло 245 запитів на інформацію.

  • 212 (86,5%) – від фізичних осіб;

  • 23 (9,4%) – від юридичних осіб;

  • 10 (4,1%) – від громадських організацій.

Окремо зазначаємо, що протягом лютого 2018 року Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано 25 запитів від представників засобів масової інформації. Основна інформація, яка цікавила запитувачів-журналістів: відеозапис співбесіди з кандидатами на посаду судді Конституційного Суду України, про оплату витрат, пов’язаних з новорічними привітаннями Президента України, щодо робочого візиту Президента України П.О.Порошенка до Республіки Австрія, перелік Розпоряджень Глави Адміністрації Президента України за січень-лютий 2018 року.

За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:

  • електронною поштою – 199 запитів (81,2%);

  • поштою – 38 запитів (15,5%);

  • особисто – 5 запитів (2,1%);

  • телефоном – 3 запити (1,2%)

Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що з 245 запитів на інформацію, отриманих у лютому 2018 року, строком до трьох днів опрацьовано 54 запити (22%) і 191 запит (78%) – у встановлений законом 5-денний строк.

Серед загальної кількості запитів, отриманих у лютому 2018 року, 144 запити (58,8%) розглянуто в межах компетенції Адміністрації Президента України, 60 запитів (24,5%) надіслано до належних розпорядників інформації.

У зв’язку з набранням чинності Закону України від 2 липня 2015 року №577 «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», а також забезпечуючи ефективність реалізації громадянами України права на електронне звернення, Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано та передано за належністю до Приймальні Президента України 41 звернення (16,7%).

У лютому 2018 року Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації на підставі пункту 4 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" було використане законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 1 запиту. Відповідь на зазначений запит було надано в повному обсязі до сплину встановленого чинним законодавством 20-денного терміну. Решта запитів були опрацьовані у встановлений чинним законодавством строк, а саме у 5 денний термін.

Протягом лютого 2018 року запитувачів цікавила наступна інформація:

  • копії Указів та Розпоряджень Президента України;

  • щодо стану розгляду документів про прийняття до громадянства України;

  • про розгляд клопотань стосовно виходу із громадянства України;

  • відомості про сувенірну та нагородну продукцію з символікою Адміністрації Президента України;

  • про ліквідацію та утворення місцевих загальних судів;

  • кількість звернень громадян, які надійшли до Президента України протягом 2014 – 2017 років.

Найбільша кількість запитів на інформацію у лютому 2018 року до Адміністрації Президента України надійшла з м. Києва – 68 запитів (27,8% від загальної кількості), Харківської області - 12 запитів, Одеської області – 10 запитів та з-за кордону – 25 запитів.