Протягом січня – грудня 2021 року до Управління доступу до публічної інформації Департаменту з питань звернень громадян (далі – Управління) надійшло 5983 інформаційних запити.
З 1 січня по 31 грудня 2021 року за категорією запитувачів отримано запитів:
- 5214 (87,2 відсотків) – від фізичних осіб;
- 576 (9,6 відсотка) – від юридичних осіб;
- 193 (3,2 відсотка) – від громадських організацій.
Протягом грудня 2021 року надійшло 455 інформаційних запитів:
- 405 (89 відсотків) – від фізичних осіб;
- 39 (8,6 відсотка) – від юридичних осіб;
- 11 (2,4 відсотка) – від громадських організацій.
Окремо зазначаємо, що впродовж грудня 2021 року опрацьовано 50 запитів від представників засобів масової інформації.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано інформаційних запитів:
- електронною поштою – 359 (78,9 відсотка);
- поштою – 95 (20,9 відсотків);
- телефоном – 1 (0,2 відсотка).
Серед загальної кількості запитів, отриманих у грудні 2021 року, 377 (82,9 відсотка) розглянуто в межах компетенції Офісу Президента України, 78 (17,1 відсотка) надіслано до належних розпорядників інформації та передано до профільних структурних підрозділів Офісу Президента України для опрацювання в установленому порядку.
У грудні 2021 року Управлінням на підставі частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» було використано законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду до 20 робочих днів – 10 запитів.
Найбільша кількість запитів на інформацію у грудні 2021 року надійшла до Офісу Президента України з міста Києва – 85 запитів (18,7 відсотка) та з-за кордону – 46 (10,1 відсотка від загальної кількості).