Протягом січня – листопада 2021 року до Управління доступу до публічної інформації Департаменту з питань звернень громадян (далі – Управління) надійшло 5528 інформаційний запит.
З 1 січня по 30 листопада 2021 року за категорією запитувачів отримано запитів:
- (87 відсотків) – від фізичних осіб;
- (9,7 відсотка) – від юридичних осіб;
- 2 (3,3 відсотка) – від громадських організацій.
Протягом листопада 2021 року надійшло 592 інформаційних запити:
- 515 (87 відсотків) – від фізичних осіб;
- 52 (8,8 відсотка) – від юридичних осіб;
- 25 (4,2 відсотка) – від громадських організацій.
Окремо зазначаємо, що впродовж листопада 2021 року опрацьовано 58 запитів від представників засобів масової інформації.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано інформаційних запитів:
- електронною поштою – 511 (86,3 відсотка);
- поштою – 77 (13 відсотків);
- телефоном – 4 (0,7 відсотка).
Серед загальної кількості запитів, отриманих у листопаді 2021 року, 511 (86,3 відсотка) розглянуто в межах компетенції Офісу Президента України, 81 (13,7 відсотка) надіслано до належних розпорядників інформації та передано до профільних структурних підрозділів Офісу Президента України для опрацювання в установленому порядку.
У листопаді 2021 року Управлінням на підставі частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» було використано законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду до 20 робочих днів – 11 запитів.
Найбільша кількість запитів на інформацію у листопаді 2021 року надійшла до Офісу Президента України з-за кордону – 154 запити (26 відсотків від загальної кількості) та з міста Києва – 111 запит (18,8 відсотка).