Протягом січня – вересня 2021 року до Управління доступу до публічної інформації Департаменту з питань звернень громадян (далі – Управління) надійшло 4285 інформаційних запитів.
З 1 січня по 30 вересня 2021 року за категорією запитувачів отримано запитів:
- 3719 (86,8 відсотка) – від фізичних осіб;
- 424 (9,9 відсотків) – від юридичних осіб;
- 142 (3,3 відсотка) – від громадських організацій.
Протягом вересня 2021 року надійшло 552 інформаційні запити:
- 481 (87,2 відсотка) – від фізичних осіб;
- 52 (9,4 відсотка) – від юридичних осіб;
- 19 (3,4 відсотка) – від громадських організацій.
Окремо зазначаємо, що впродовж вересня 2021 року опрацьовано 58 запитів від представників засобів масової інформації.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано інформаційних запитів:
- електронною поштою – 502 (90,9 відсотка);
- поштою – 50 (9,1 відсотка).
Серед загальної кількості запитів, отриманих у вересні 2021 року, 497 (90 відсотків) розглянуто в межах компетенції Офісу Президента України, 55 (10 відсотків) надіслано до належних розпорядників інформації та передано до профільних структурних підрозділів Офісу Президента України для опрацювання в установленому порядку.
У вересні 2021 року Управлінням на підставі частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» було використано законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду до 20 робочих днів – 6 запитів.
Найбільша кількість запитів на інформацію у вересні 2021 року надійшла до Офісу Президента України з-за кордону – 200 запитів (36,2 відсотка від загальної кількості) та з міста Києва – 101 запит (18,3 відсотків).