Протягом січня – серпня 2021 року до Управління доступу до публічної інформації Департаменту з питань звернень громадян (далі – Управління) надійшло 3733 інформаційних запитів.
З 1 січня по 31 серпня 2021 року за категорією запитувачів отримано запитів:
- 3238 (86,7 відсотка) – від фізичних осіб;
- 372 (10 відсотків) – від юридичних осіб;
- 123 (3,3 відсотка) – від громадських організацій.
Протягом серпня 2021 року надійшло 530 інформаційних запитів:
- 488 (92,1 відсотка) – від фізичних осіб;
- 30 (5,7 відсотка) – від юридичних осіб;
- 12 (2,2 відсотка) – від громадських організацій.
Окремо зазначаємо, що впродовж серпня 2021 року опрацьовано 44 запити від представників засобів масової інформації.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано інформаційних запитів:
- електронною поштою – 475 (89,6 відсотка);
- поштою – 52 (9,8 відсотка);
- телефоном – 3 (0,6 відсотка).
Серед загальної кількості запитів, отриманих у серпні 2021 року, 466 (87,9 відсотка) розглянуто в межах компетенції Офісу Президента України, 64 (12,1 відсотка) надіслано до належних розпорядників інформації та передано до профільних структурних підрозділів Офісу Президента України для опрацювання в установленому порядку.
У серпні 2021 року Управлінням на підставі частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» було використано законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду до 20 робочих днів – 8 запитів.
Найбільша кількість запитів на інформацію у серпні 2021 року надійшла до Офісу Президента України з-за кордону – 200 запитів (37,7 відсотка від загальної кількості) та з міста Києва – 79 запит (15 відсотків).