Протягом січня – липня 2021 року до Управління доступу до публічної інформації Департаменту з питань звернень громадян (далі – Управління) надійшло 3203 інформаційних запитів.
З 1 січня по 31 липня 2021 року за категорією запитувачів отримано запитів:
- 2750 (85,8 відсотка) – від фізичних осіб;
- 342 (10,7 відсотка) – від юридичних осіб;
- 111 (3,5 відсотка) – від громадських організацій.
Протягом липня 2021 року надійшло 569 інформаційних запитів:
- 503 (88,4 відсотка) – від фізичних осіб;
- 47 (8,3 відсотка) – від юридичних осіб;
- 19 (3,3 відсотка) – від громадських організацій.
Окремо зазначаємо, що впродовж липня 2021 року опрацьовано 55 запитів від представників засобів масової інформації.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано інформаційних запитів:
- електронною поштою – 523 (91,9 відсотка);
- поштою – 44 (7,7 відсотка);
- телефоном – 2 (0,4 відсотка).
Серед загальної кількості запитів, отриманих у липні 2021 року, 494 (86,8 відсотка) розглянуто в межах компетенції Офісу Президента України, 75 (13,2 відсотка) надіслано до належних розпорядників інформації та передано до профільних структурних підрозділів Офісу Президента України для опрацювання в установленому порядку.
У липні 2021 року Управлінням на підставі частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» було використано законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду до 20 робочих днів – 7 запитів.
Найбільша кількість запитів на інформацію у липні 2021 року надійшла до Офісу Президента України з-за кордону – 206 запитів (36,2 відсотка від загальної кількості) та з міста Києва – 91 запит (16 відсотків).