Протягом січня – листопада 2020 року до Управління доступу до публічної інформації Департаменту з питань звернень громадян (далі – Управління) надійшло 4231 інформаційних запитів.
З 1 січня по 30 листопада 2020 року за категорією запитувачів отримано запитів:
- 3536 (83,6 відсотка) – від фізичних осіб;
- 487 (11,5 відсотка) – від юридичних осіб;
- 208 (4,9 відсотка) – від громадських організацій.
Протягом листопада 2020 року надійшло 342 інформаційних запитів:
- 285 (83,3 відсотка) – від фізичних осіб;
- 39 (11,4 відсотка) – від юридичних осіб;
- 18 (5,3 відсотка) – від громадських організацій.
Окремо зазначаємо, що впродовж листопада 2020 року опрацьовано 39 запитів від представників засобів масової інформації.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано інформаційних запитів:
- електронною поштою – 304 (88,9 відсотка);
- поштою – 37 (10,8 відсотка);
- телефоном – 1 (0,3 відсотка).
Серед загальної кількості запитів, отриманих у листопаді 2020 року, 249 (72,8 відсотків) розглянуто в межах компетенції Офісу Президента України, 93 (27,2 відсотка) надіслано до належних розпорядників інформації та передано до профільних структурних підрозділів Офісу Президента України для опрацювання в установленому порядку.
У листопаді 2020 року Управлінням на підставі частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» було використано законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 4 запитів, відповіді на які було надано в повному обсязі до завершення встановленого законодавством терміну у 20 робочих днів.
Найбільша кількість запитів на інформацію у листопаді 2020 року надійшла до Офісу Президента України з міста Києва – 88 запитів (25,7 відсотків від загальної кількості) та з-за кордону – 65 запитів (19 відсотків від загальної кількості).