Протягом січня – липня 2020 року до Управління доступу до публічної інформації Департаменту з питань звернень громадян (далі – Управління) надійшло 2838 інформаційних запитів.
З 1 січня по 31 липня 2020 року за категорією запитувачів отримано запитів:
- 2387 (84,1 відсотка) – від фізичних осіб;
- 327 (11,5 відсотка) – від юридичних осіб;
- 124 (4,4 відсотка) – від громадських організацій.
Протягом липня 2020 року надійшло 479 інформаційних запитів:
- 420 (87,7 відсотка) – від фізичних осіб;
- 46 (9,6 відсотка) – від юридичних осіб;
- 13 (2,7 відсотка) – від громадських організацій.
Окремо зазначаємо, що впродовж липня 2020 року опрацьовано 51 запит від представників засобів масової інформації.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано інформаційних запитів:
- електронною поштою – 425 запитів (88,7 відсотка);
- поштою – 51 запит (10,7 відсотків);
- телефоном – 3 запити (0,6 відсотка).
Серед загальної кількості запитів, отриманих у липні 2020 року, 355 (74,1 відсотка) розглянуто в межах компетенції Офісу Президента України, 124 (25,9 відсотка) надіслано до належних розпорядників інформації та передано до профільних структурних підрозділів Офісу Президента України для опрацювання в установленому порядку.
У липні 2020 року Управлінням на підставі частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» було використано законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 4 запитів. Відповіді на зазначені запити було надано в повному обсязі до завершення встановленого законодавством терміну у 20 робочих днів.
Найбільша кількість запитів на інформацію у липні 2020 року надійшла до Офісу Президента України з міста Києва – 125 запитів (26,1 відсотків від загальної кількості).